Urodziłeś się, nie po to żeby konkurować, tylko po to by tworzyć. Każdy człowiek na świecie urodził się, żeby tworzyć.
Wybieram, by być lepszym sprzedawcą niż Robert.
Wybieram, by być bogatszym niż Marcin.
Wybieram, by być atrakcyjniejsza niż Ania.
Afirmacje z porównaniami do innych, świadczą o braku pewności siebie. Chcesz być lepszym sprzedawcą w firmie od Roberta? A może najlepszym z nich? Ale może tak naprawdę, współpracownicy nie są jakimiś genialnymi handlowcami. Może zamiast być lepszym od kogoś, afirmuj liczbę sprzedanych aut do końca miesiąca. Albo liczbę klientów z którymi podpiszesz umowy.
Przeanalizuj, czy w Twojej afirmacji nie ma ukrytej zazdrości, albo arogancji. Porównywanie się do innych, to tak naprawdę wpakowanie się w pułapkę. Zawsze znajdzie się na świecie ktoś lepszy, w tym co robisz i zawsze znajdzie się ktoś gorszy. Nie zważając na „konkurencję”, ustal swój indywidualny cel i afirmuj go.